Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Συμβόλαιο Συνεργασίας

Στην πρώτη συνεδρίαση των μαθητών του τμήματός μας συζητήσαμε για τον τρόπο που θέλουμε να συνεργαστούμε και υπογράψαμε συμβόλαιο συνεργασίας των μελών του τμήματός μας.



Συμβόλαιο συνεργασίας 
των μελών του 3ου τμήματος Ερευνητικής εργασίας 4ου ΓΕΛ Γαλατσίου.

1.      Μιλάω χαμηλόφωνα, με ευγένεια όταν συζητάω με τα μέλη της ομάδας μου και δεν πετάγομαι για να πω την άποψή μου χωρίς να πάρω το λόγο. Σέβομαι τις απόψεις των άλλων.
2.      Ενθαρρύνω τα μέλη της ομάδας μου να συμμετέχουν και να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους.
3.      Φροντίζω να υπάρχει κλίμα συνεργασίας και αλληλοσεβασμού ώστε να αποφεύγονται πιθανές συγκρούσεις. Φροντίζω στο να επικρατεί ησυχία στο τμήμα.
4.      Παρέχω βοήθεια σε όποιο μέλος της δικής μου ή άλλης ομάδας χρειαστεί.
5.      Προσπαθώ να δημιουργήσω - όσο μπορώ - μια ευχάριστη ατμόσφαιρα στην ομάδα.
6.      Από τη συμμετοχή όλων μας εξαρτάται η επιτυχία της ομάδας.
7.      Ίσως τα άλλα μέλη της ομάδας εργάζονται με διαφορετικό τρόπο από το δικό μου. Ίσως μου φανεί ενδιαφέρον και αποδοτικό.
8.      Συμμετέχω ενεργά και φροντίζω να γίνεται δίκαιος καταμερισμός των εργασιών χωρίς να επιβαρύνονται μεμονωμένα κάποια άτομα.
9.      Εργάζομαι μεθοδικά με όλες μου τις δυνάμεις σ' αυτά που αναλαμβάνω. Φροντίζω να υπάρχει συνέπεια στο χρονοδιάγραμμα των εργασιών.
10.   Αποφεύγω κάθε σύγκρουση με τα άλλα μέλη της ομάδας μου σχετικά με τις διαφορετικές προτάσεις. Στόχος είναι να βρεθεί μια λύση κοινής αποδοχής.

                                                             Δεκέμβριος 2012

                Οι μαθητές                                                                                 Ο καθηγητής



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου